Rendszeres olvasók/Followers

2013/01/04

Tralala folyamatban/Tralala in progress

Elkezdtem hímezni az Angitól kapott Tralala-mintát. Imádom! :-) 40 ct-os agyagszínű Zweigart lenre hímzem TGA-fonalakkal, amiket szintén tőle kaptam, de még így is elég nagy lesz. Íme az első fázisfotók:

I started to stitch this pattern of Tralala, what I received from Angi. I love it! :-) I use 40 ct Zweigart linen and TGA threads which also she sent me, but it will be large. First stage photos are here:
Design: Tralala-Bouquet d' Automne
Linen: 40 ct Zweigart
Threads: The Gentle Art

10 megjegyzés:

Erika írta...

Szép lesz!
Nálam is benne van a 100éves tervben:)

Angi írta...

Annyira kíváncsi leszek/vagyok a folytatásra annyira szuper ez a minta!

Barbaral írta...

A minta is szép, de engem a fonalak izgatnak elsősorban:). Meg az ollócskád:).
Nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre!

N. Adri írta...

Köszönöm. :-) A végeredményre kicsit várni kell, mert félre kell tennem határidős hímzések miatt.
Barbara, az ollót mutattam a régi blogban, Angitól kaptam.

Palkó írta...

Ez már most nagyon ígéretesen néz ki!
Ilyen sűrű anyagra én nem tudok hímezni, pedig milyen szép... :)

N. Adri írta...

Köszönöm. :-) Nekem egyelőre még megy, de egy idő után azért jól esik a ritkább vászonra való hímzés.

Cat írta...

Szép lesz! :-) Nagyon tetszenek a színek. :-)

Michelle írta...

A great start - this is going to be a beautiful piece!

N. Adri írta...

Köszönöm. :-)
Thank you, Mitchelle! :-)

Barbaral írta...

Tudom, hogy mutattad, azóta is vágyom rá:).