Rendszeres olvasók/Followers

2013/02/22

Tűpárna/Pincushion

Múlt héten készítettem ezt a kis valentin mintás tűpárnát. Michelle ingyenes mintáját hímeztem ki Angi Maroon és Barbaral Rouge fonalaival. Ezt az egyszerű, húzott közepű megoldást választottam végső formába öntéskor. Nekem nagyon tetszik. Rájöttem, hogy bár imádom a tűpárnákat, alig van itthon belőlük, ezért azt tervezem az idei évre, hogy jó sokat készítek. :-) Ez az első darab. Köszönöm, Michelle! :-)
I stitched a free pattern from Michelle with Maroon (by Angi) and Rouge (by Barbaral) threads and made this little Valentine pincushion last week. I chose this simple solution to finish it. Like it very much! I realized that I love pincushions, but hardly any of them for me, so my plan this year to make a lot of them. :-) This is the first one. Thank you, Michelle! :-)

1. számú tűpárna:
Pincushion No1.:
True Love by Michelle
Fabric: 32 ct natural Permin linen
Threads: Chasin' Colors-Maroon, Barbaral Creations-Rouge

Kellemes hétvégét kívánok mindenkinek!
Have a nice weekend!

7 megjegyzés:

Manka írta...

Nagyon édes lett :)

Barbaral írta...

Itt is tetszik:)!

Angi írta...

Nekem is nagyon tetszik, szuper ötlet volt a húzott tűpárna!

Éva írta...

Nagyon tetszik, kis aranyos! Nektek is kellemes hétvégét kívánok!

Palkó írta...

De jó lett! Nagyon mutatós kis darab! :)

Cat írta...

Szép lett! :-)

N. Adri írta...

Köszönöm. :-)