Rendszeres olvasók/Followers

2017/01/27

Viking fázisfotó

Előző bejegyzésben írtam, hogy idén tervben van néhány régen elkezdett hímzés befejezése. Pár hete a Permin Vikingen kezdtem el újra dolgozni. Azt hiszem, utoljára itt mutattam, hogy hol tartok vele. Azóta elég sokat haladtam. Hamarosan készen lesz teljesen a felső része, ami többé-kevésbé a felét fogja jelenteni a mintának. Inkább kevésbé, mert az alsó felén kevesebb az "üres" rész, többet kell majd hímeznem. Főleg a szakálla és a haja lesz munkásabb. A fotó a múlt szombati állapotot tükrözi, azóta is haladtam vele egy kicsit.

Hát igen, az anyagon jól látszik, hogy még mindig nem szeretek hímzőkerettel hímezni. De sebaj, majd ha elkészül, kivasalom és szép lesz. :-)

2 megjegyzés:

Cat írta...

Szépen haladsz! :-)
Én ugyan használok rámát, de ennek ellenére össze-vissza van gyűrve a hímzés mindig. :-)

Tüzes Beáta írta...

Elképesztően jó!!!