Rendszeres olvasók/Followers

2015/04/06

Húsvéti cserebere

Idén én is jelentkeztem Barbaral felhívására, mely szerint a résztvevők közül valakinek kézzel készített képeslapot küldünk.
A sorsolás úgy hozta, hogy Jucusnak küldhettem üdvözlőlapot. Danybrodnak ezt az aranyos mintáját hímeztem ki és alakítottam át képeslappá. Szokásomhoz híven az utolsó pillanatban készültem el vele, így fotózni már nem volt időm, a fényképet Jucus engedélyével teszem itt közzé:

Én pedig Amandától kaptam ezt a szépséget, nagyon szépen köszönöm! :-) (A fotó szintén nem saját.)

Remélem, senki sem hervadt el és a locsolkodók is megkapták a jól megérdemelt piros tojást.
Kellemes estét és jó pihenést kívánok mindenkinek erre a néhány órára, ami a hosszú hétvégéből hátravan!

3 megjegyzés:

Palkó írta...

Nagyon szép képeslapot készítettél! (Nekem az idén sajnos nem fért bele, pedig tavaly nagyon élveztem...)

Cat írta...

Nagyon szépek! :-)

Barbaral írta...

Nagyon szépet készítettél Adri és köszönöm, örülök, hogy idén velünk tartottál! :)