Rendszeres olvasók/Followers

2018/07/04

Egy kis ez, meg az.

Bár az év első fele leginkább a tanulásról szólt (munkahelyi dolgok), azért időnként akadt egy kis időm kreatív tevékenységre is, bár sokkal kevesebb, mint szerettem volna.
A legnagyobb projektet az előző bejegyzésemben megmutattam. A nászajándékon kívül vagy Veronique Enginger rózsáján dolgoztam tovább, vagy a Permin vikingemen. Mostanában inkább az utóbbin, a foci vb esti meccsei közben remekül tudtam vele haladni. :-)
Amikor pedig nem volt kedvem hímezni, de mégis egy kis relaxálásra vágytam, elővettem a színes ceruzáim és a színezőim egyikét és színeztem. Semmi koncepció nem volt benne, egyszerűen jól esett csak úgy "bele a vak világba" színezgetni és közben nem gondolni semmire. :-)
Közben a tavaszba és nyár elejébe még belefért egy kis eper- és málnadzsem-készítés, szobák kifestése, de a legnagyobb esemény az volt, hogy Zsombikám elballagott az oviból. Bizony, nagyon telik az idő, ősztől két iskolás nagyfiam lesz és Bencém már a 6. osztályt fogja kezdeni.

Kellemes nyarat kívánok mindenkinek!